ХІ МІЖНАРОДНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ “ІСТОРІЯ ТОРГІВЛІ, ПОДАТКІВ ТА МИТА” (26-27 жовтня 2017 р., Дніпро)

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ
РЕГІОНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ВСЕСВІТНЬОЇ МИТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
ІНСТИТУТ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
УНІВЕРСИТЕТ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

ХІ МІЖНАРОДНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ
“ІСТОРІЯ ТОРГІВЛІ, ПОДАТКІВ ТА МИТА”

26-27 жовтня 2017 р., Дніпро

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Запрошуємо вас взяти участь у роботі ХІ Міжнародної наукової конференції “Історія торгівлі, податків та мита”

ПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

26 ЖОВТНЯ, четвер
8.30 – 9.50 реєстрація учасників
10.00 – 12.30 відкриття конференції, виголошення та обговорення доповідей
12.30 – 13.30 обідня перерва
13.30 – 17.00 виголошення та обговорення доповідей

27 ЖОВТНЯ, п’ятниця
9.00 – 12.30 виголошення та обговорення доповідей
12.30 – 13.30 обідня перерва
13.30 – 15.30 виголошення та обговорення доповідей
15.30 – 16.00 підведення підсумків, закриття конференції

УМОВИ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ:
До участі у конференції запрошуються співробітники вищих навчальних закладів, наукових установ та організацій, докторанти, аспіранти, представники органів державної влади та місцевого самоврядування.

Для участі у конференції необхідно до 15 вересня 2017 р. подати до оргкомітету: заявку на участь у конференції (додаток 1) та тези обсягом до 3-х сторінок (Microsoft Word. Поля з усіх сторін – 20 мм. Шрифт Times New Roman 14 з інтервалом 1,5, без посилань).

Заявка і тези направляються на електронну адресу оргкомітету naukvid@ukr.net. (Тема: Історична конференція) окремими файлами. Назва файлу заявки – прізвище та ініціал імені учасника і слово “заявка” латинськими літерами (наприклад: IvanenkoM. Zayavka.doc). Назва файлу тез – прізвище та ініціал імені учасника і слово “тези” латинськими літерами (наприклад: IvanenkoM.Tezy.doc).

Організаційний внесок складає 75 грн. Він використовується на часткове покриття витрат, пов’язаних з друком матеріалів конференції, розсилкою інформаційних листів та запрошень, поштові витрат и тощо.

Реквізити для сплати оргвнеску:
Університет митної справи та фінансів
р/р 31253258189328, Державна казначейська служба України м. Київ
ОКПО 39568620,
МФО 820172, за участь у конференції, ПІБ

Проїзд, проживання та харчування здійснюється за рахунок учасників або відряджуючих організацій.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська, російська.

Учасники, які бажають опублікувати статті у науковому збірнику “Історія торгівлі, податків та мита”, що є фаховим для публікацій результатів дисертаційних досліджень з історичних наук, можуть подати текст до редакції під час роботи конференції або надіслати на електронну адресу:oleg_dyachok@ua.fm, redactor.umsf@gmail.com

Також є можливість опублікувати статтю у науковому журналі «Customs Scientific Journal «CUSTOMS», що індексується в INDEX COPERNICUS

З вимогами для оформлення статей можна ознайомитись на сайті Університету митної справи та фінансів http://umsf.dp.ua у розділі Наука – Періодичні видання

АДРЕСА ОРГКОМІТЕТУ:

49000, м. Дніпр, вул. Володимира Вернадського, 2/4, Університет митної справи та фінансів, оргкомітет конференції.

Реєстрація учасників перед початком конференції відбуватиметься за адресою:
вул. Володимира Вернадського, 2/4, корп. № 1 Університет митної справи та фінансів.

Інформацію можна отримати на сайті Університету http://umsf.dp.ua, а також за телефонами:

+38 (056) 756-05-67 – з питань розгляду та друку тез  (відповідальна особа – Дячок Олег Олександрович)

+38 (056) 756-05-78 – з питань прийняття заявок від учасників, проїзду до Університету та поселення (відповідальна особа – Марценюк Олена Олександрівна).

Додаток 1

ЗАЯВКА
на участь у ХІ міжнародній науковій конференції
“Історія торгівлі, податків та мита”

Прізвище______________________________
Ім’я __________________________________
По батькові ____________________________
Науковий ступінь_______________________
Вчене звання___________________________
Посада ________________________________
Організація (повна назва)________________
Тема доповіді_________________________________
Прошу замовити місце в готелі / гуртожитку
з __________ 2017 р. по ___________2017 р.
Координати для контакту:
Тел..: _________________________________
Факс:_________________________________
e-mail ________________________________

Запрошення на ім‘я керівника організації (у разі потреби) вислати за адресою
(вказати ПІБ керівника та його посаду): ________________________________

Інформаційний лист (.pdf)

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s