Микола Рябчук: «Нам ще довго потрібно розвиватися, виборсуватися з нашої совєцької, російсько-імперської та й візантійської спадщини»

a0-1439546401

— А загалом у Вашому баченні майбутнього України – більше оптимізму чи песимізму?

– Знаєте, песимісту, мабуть, краще думати про виїзд і не мучити себе та інших. Є різні способи еміграції і хто хоче, той свого досягає. Я не бачу підстав бути завзятим песимістом. Очевидно, що я не очікую якихось чудес у найближчому майбутньому. Нам ще довго потрібно розвиватися, виборсуватися з нашої совєцької, російсько-імперської та й візантійської спадщини, я вже не кажу про війну з Росією, яка навряд чи скоро закінчиться. Цей монстр у своїй агонії ще довго нас шматуватиме своїми іклами. Але найголовніше, що стратегічно Україна розвивається цілком нормально і правильно. Якщо дивитися на це з великої часової перспективи, то в усіх відношеннях сьогоднішня Україна є іншою і кращою країною. В тому числі й у галузі культури та літератури – вона багатша, розмаїтіша, динамічніша. В нас ніколи не було стільки талановитих молодих людей, і тепер ця кількість має перейти у якість.

В кожному разі, за останні тридцять років я бачу дуже великі важливі зміни і, на мій погляд, ці зміни необоротні. Так що я не сумніваюся, що через тридцять років це буде абсолютно нормальна країна.

Повний текст інтерв’ю за посиланням:
http://kyiv1.org/news/mikola-ryabchuk-v-nas-nikoli-ne-bulo-stilki-tala-043199/

Залишити відповідь

