Домановська М. Візантиністика в навчальних курсах історико-філологічного факультету Харківського університету (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – 2013. – Вип. 106. – Серія: Історичні науки. – № 9. – С. 3–8.
В статті розглядається візантиністика в загальних та спеціальних навчальних курсах історико-філологічного факультету Харківського університету (ІІ пол. ХІХ – початок ХХ ст.). На основі вивчення діловодної документації Харківського університету, учбових програм та лекційних курсів визначається обсяг та зміст візантологічної проблематики у навчальному процесі.
Ключові слова: візантиністика, викладання, історико-філологічний факультет, Харківський університет.
Marina Domanovska
Byzantine Studies in the academic courses
of the Faculty of History and Philology in Kharkiv University
(the second part XIX cent. – the early XX cent.)
The paper deals with the problems on Byzantine History in general and specialized courses of History and Philology Faculty of Kharkiv University. On the basis of Kharkiv University documents, educational programs and lecture courses we try to define the content and volume of Byzantine issues in the educational process over the period since the second part XIX cent. till the early XX cent.
Key words: Byzantine Empire, teaching, History and Philology Faculty, Kharkiv University.
Лінк для перегляду або завантаження повного тексту статті:
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/8440
[…] Домановська М. Візантиністика в навчальних курсах іст… / М. Є. Домановська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. – Чернігів, 2012. – Сер. : Історичні науки. – Вип. 106. – С. 3–8. […]
[…] Домановська М. Візантиністика в навчальних курсах іст… / М. Є. Домановська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. – Чернігів, 2012. – Сер. : Історичні науки. – Вип. 106. – С. 3–8. […]
[…] Домановська М. Візантиністика в навчальних курсах іст… / М. Є. Домановська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. – Чернігів, 2012. – Сер. : Історичні науки. – Вип. 106. – С. 3–8. […]